Contacteer ons
 Publicaties
 info-folders
 Disclaimer, Privacy,Netetiquette, copyright

U kunt voor informatie gewoon een e-mailtje sturen

erik.vanholsbeeck@skynet.be

Afspraken kunt u via www.afspraken.be

Eventueel kunt U In het volgende formulier kunt U extra informatie aanvragen. Gelieve daarom de volgende gegevens in te vullen :

Naam *
Voornaam *
Adres *
Postcode *
Woonplaats *
E-mail adres *
Telefoon
GSM
Omschrijf waaromtrent u extra informatie had gewenst
(Velden met een sterretje zijn verplicht in te vullen)

Home - Afspraken - Ingrepen - Links - Contacteer ons - C.V.

orthopedie, heup, knie, schouder, kruisband, Zottegem, orthopedist, dokter, operatie, orthopedie, operaties, ziekenhuis, hernia, medicolegaal, rechtsbijstand, gerechtsdeskundige, expertise, wetsgeneeskunde, arthrose, arthritis, , artritis, thp, hernie discale, arthroscopie,prothese, gewrichtspijn, ligament, genou, epaule, expert, orthopeed, orthopaed, hip, knee, hips, knees, surgery, belgie, belgium, belgique, medische fouupdate ten, gerechtelijke geneeskunde, operation, ange, genou, prothese, heupprothese, knieprothese, Zottegem, rugoperatie, discusprothese, hernia, spinale stenosie orthopedist, dokter, operatie, orthopedie, operaties, ziekenhuis, Sint-Elisabeth, arthrose, arthritis, artrose, artritis, thp, prothese
revalidatie, kniearthrose, arthroscopie, fysiotherapie, femur, acetabulum, prothese, gewrichtspijn,
totale, hip, knee, hips, knees, surgery, belgie, belgium, belgique,

orthopedie, heup, knie, schouder, voorste, kruisband,